Jumaat, 2 Oktober 2009

Bagan Pinang penentu masa depan UMNO dan BN..



Salam,

Calon harapan telah dipilih bagi menggalas panji-panji perjuangan BN/Umno mempertahankan kerusi DUN Bagan Pinang sudahpun diketahui. Harapan menggunung tinggi disandarkan kepada Tan Sri Isa Samad, Ketua Umno Bahagian Teluk Kemang.

Tanggungjawab Tan Sri Isa adalah berat dan berliku. Tugas mempertahankan kejuaraan tidaklah mudah, namun bukanlah payah untuk Isa 'berkempen' di kawasan yang sudah menjadi gelanggang beliau sejak 23 tahun lalu.
Kini masa untuk bekerja bagi memastikan Bagan Pinang terus dalam genggaman. Episod kekalahan PRK yang dialami sejak PRU 12 lalu mesti ditamatkan..

Peluang harus diberikan kepada Isa untuk membuktikan dia benar-benar menjadi pilihan rakyat dan pengundi Bagan Pinang. Usaha gigih dan berterusan harus digerakkan agar pilihan pucuk pimpinan kali ini tidak salah atau silap. Tragedi kehilangan kerusi Kuala Terengganu mesti dielakkan.
Skrg tiba masanya untuk bekerja, kurangkan bercakap, gandakn usaha. Penting sekali, jangan melatah dan menari mengikut irama pembangkang, yang pasti akan menjadikan Tan Sri Isa sebagai sasaran.

Menurut cakap-cakap penduduk Bagan Pinang...yang mereka nak cari adalah seorang wakil rakyat dan bukannya wakil parti... Seseorang wakil rakyat itu secara automotik akan menjadi wakil parti...tetapi seseorang wakil yang dipilih oleh parti, belum tentu boleh menjadi wakil rakyat...Atas dasar itu Tan Sri Isa dipilih untuk menjadi calon BN di Bagan Pinang..atas kehendak akar umbi... Disini boleh disimpulkan, rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan..1 Malaysia.. Kepada kawan-kawan selamat berjuang habis-habisan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan